وبلاگ

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی گروه تباتک

فهرست مطالب

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی

در بسیاری از فروشگاههای بزرگ و کوچک سطح شهر شاهد دستگاه بارکدخوان هستیم. این دستگاه موجب سرعت بخشیدن به کار صندوق دار و دقت بیشتر در محاسبه مبلغ کالاهای خریداری شده می شود. خصوصا در فروشگاههای بزرگ زنجیره ای به دلیل تعدد کالاهایی که توسط مشتریان خریداری می شود محاسبه دستی بسیار دشوار است و همین امر موجب استفاده از دستگاه بارکدخوان می شود. صندوق دار تنها با اشاره اسکنری که در دست دارد بر روی بارکد کالاها لیست آنها را وارد سیستم کرده و محاسبه توسط خود دستگاه انجام می شود و در نهایت پرینتی از کالاها به مشتری ارائه می گردد.

در سالهای گذشته تنها در هایپرمارکت ها و فروشگاههای بزرگ شاهد استفاده از دستگاه بارکدخوان بودیم در حالی که امروزه بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاههای کوچک نیز اقدام به استفاده از دستگاه بارکدخوان می کنند. حال اگر شما نیز به عنوان مدیر فروشگاه یا مجتمع تولیدی تمایل به خرید دستگاه و اطلاع از قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی دارید می توانید با گروه فناوری تباتک تماس بگیرید.

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی خرید بارکدخوان از مرکز معتبر

دستگاه بارکدخوان فروشگاهی چیست؟

بارکد اسکنر یا دستگاه بارکدخوان وسیله ای است که اطلاعات بارکد کالاها را با تاباندن نور اسکنر روی آنها تشخیص می دهد و آنها را در سیستم خود ثبت و به محاسبه قیمت و سایر اطلاعات آنها می پردازد. از بارکدخوان اغلب در هایپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای و بعضا در فروشگاههای کوچک و مجتمع های تولیدی استفاده می شود.

بارکد چیست؟

بارکد به مجموعه ای کدگذاری شده از خطوط یا اشکال هندسی مربع یا مستطیل شکل گفته می شود که توسط بارکد اسکنر یا دستگاه بارکدخوان اسکن می شود و اطلاعات محصول به صورت اعداد تفسیر می گردد. هم اکنون دو نوع بارکد خطی (یک بعدی) و ماتریس داده (دو بعدی) مورد استفاده قرار می گیرد. بارکد خطی که روی همه محصولات اعم از خوراکی ها، آشامیدنی ها، شوینده ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و … دیده می شود و به صورت خطوط نازک و ضخیم در کنار هم دیده می شود.

بارکد ماتریسی که به آن QR code اطلاق می شود بارکد دو بعدی است و شکلی شبیه شطرنج دارد که از خانه های سفید و سیاه ناموزون تشکیل شده است. از این نوع بارکد اغلب در سایت های فروشگاهی و فضای مجازی استفاده می شود.

جهت خرید دستگاه بارکدخوان کلیک کنید. 

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی تفاوت دستگاههای کارتخوان

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی چقدر است؟

در مبحث قیمت محصول همواره موضوع نوع دستگاه، برند تولیدکننده ، فناوری به کار رفته در دستگاه و … باید مدنظر قرار گیرد. دستگاه های بارکدخوان به چند دسته تقسیم می شوند که از آن جمله می توان به بارکدخوان قلمی ، بارکدخوان لیزری ، بارکدخوان CCD ، بارکدخوان چند وجهی ، بارکدخوان مبتنی بر دوربین و … اشاره کرد. هر یک از این دستگاهها قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند.

از سوی دیگر شما در هنگام خرید دستگاه بارکدخوان باید فاکتورهایی از قبیل کیفیت و کارایی، کاربرد ، میزان بودجه خود و … را نیز لحاظ کنید. به طور کلی قیمت بارکدخوان از نوع مبتدی تا پیشرفته بین چند صد هزار تا چند ده میلیون متغیر است. برای آشنایی با انواع بارکدخوان و اطلاع از قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی با گروه فناوری تباتک تماس بگیرید .

دستگاه بارکدخوان فروشگاهی از کجا بخرم؟

دستگاه بارکدخوان نیز همچون بسیاری از دستگاههای الکترونیکی دیگر دارای انواع با کیفیت و انواع نامرغوب و فیک در بازار است که باید مراقب بود تا گرفتار کالای بی کیفیت نشد. گروه فناوری تباتک علاوه بر عرضه دستگاه بارکدخوان عرضه کننده انواع دستگاه لیبل زن ، فیش پرینتر، رول حرارتی و لیبل پرینتر نیز هست.

همچنین این مجموعه ارائه دهنده نرم افزار حسابداری سپیدار و دشت به کلیه ادارات ، شرکتها، فروشگاهها، کارخانجات و … می باشد. این مرکز معتبر کلیه دستگاههای خود را با گارانتی معتبر به مشتریان عرضه می دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تباتک تماس بگیرید .

قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی هزینه ارسال رایگان

کلام آخر

در این مقاله با دستگاه بارکدخوان ، انواع بارکد و قیمت دستگاه بارکدخوان فروشگاهی آشنا شدیم. چنانچه قصد خرید دستگاه بارکدخوان را برای فروشگاه خود را دارید برای دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان گروه فناوری تباتک تماس بگیرید.

گروه فناوری تباتک

گروه فناوری تباتک ارائه کننده راهکارهای جامع سخت افزاری و نرم افزارهای حسابداری به فروشگاهها و شرکتها می باشد. هم اکنون بیش از ده ها فروشگاه و شرکت از خدمات گروه تباتک استفاده می کنند. جهت استفاده از خدمات حسابداری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *