وبلاگ

بهترین نرم افزار سامانه مودیان کدام است؟

بهترین نرم افزار سامانه مودیان گروه فناوری تباتک

فهرست مطالب

بهترین نرم افزار سامانه مودیان کدام است؟ سامانه مودیان مالیاتی جهت تجمیع و یکپارچه کردن اطلاعات مودیان مالیاتی تولید شده است. مودیان مشمول مالیات که دارای پایانه های فروشگاهی هستند موظفند در این سامانه عضو شده و جهت فروش محصولات و کالاهای خود اقدام به صدور صورتحساب الکترونیکی کنند. اطلاعات موجود در صورتحساب ها در زمان های تعیین شده باید برای سازمان امور مالیاتی ارسال شود.

نرم افزار مودیان مالیاتی میتواند مستقیما صورتحساب های الکترونیکی را ارسال کند یا از خدمات شرکتهای معتمد بصورت غیرمستقیم بهره گیرد. در این مقاله قصد داریم با چند نمونه از بهترین نرم افزار سامانه مودیان آشنا شویم. گروه فناوری تباتک شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کند.

سامانه مودیان چیست؟

سامانه مودیان نوعی سامانه جهت ثبت نام و ارائه گزارش درآمد جهت اشخاص حقیقی و حقوقی است. این اشخاص باید نسبت به ثبت درآمدهایی که از راه ارائه خدمات ، فروش کالا، اجاره ملک، درآمد از سهام و بورس ، درآمدهای حرفه ای و درآمد از طریق فعالیتهای اینترنتی اقدام نمایند.

بعضی اشخاص از ثبت نام در سامانه مودیان معاف هستند که شامل افرادی است که فقط درآمد حقوقی دارند، افرادی که درآمدشان زیر سقف مشخص شده است، افرادی که درآمدشان از کار کردن در نهادها و شرکتهای دولتی است و افرادی که درآمدشان از کار با شرکتهای با سهام عدالت است. شایان ذکر است که نرم افزارهایی با عنوان نرم افزار واسط سامانه مودیان هم وجود دارند که مودیان می توانند صورتحساب الکترونیک را از طریق آن ارسال نمایند.

بهترین نرم افزار سامانه مودیان قیمت نرم افزار واسط سامانه مودیان

بهترین نرم افزار سامانه مودیان

در اینجا با چند نمونه از بهترین نرم افزار سامانه مودیان آشنا می شویم :

نرم افزار واسط سامانه مودیان سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار یکی از بهترین نرم افزار سامانه مودیان است که مودیان مالیاتی با خیال راحت می توانند از طریق آن به سامانه متصل شوند. این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد که شامل : ارسال مستقیم یا به وسیله شرکتهای معتمد، ارسال صورتحساب فروش فروش (اصلی ، ابطالی و اصلاحی) ، ارسال صورتحساب فروش با ارزهای به جز ریال ، ارسال صورتحساب های برگشت فروش ، ابطال یا اصلاح و … می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله بررسی نرم افزار حسابداری سپیدار را مطالعه نمایید. 

نرم افزار واسط سامانه مودیان فرداد

سامانه مودیان فرداد یکی دیگر از بهترین نرم افزار سامانه مودیان در کشور می باشد که ارسال رایگان صورت حساب های مودیان را امکان پذیر می کند. این سامانه به صورت مستقیم و بلاواسط امکان ثبت فاکتورهای فروش را فراهم می نماید.

بعضی امکانات این نرم افزار شامل این موارد است: امکان ارسال نمودن صورتحسابها به صورت روزانه یا هفتگی ، عدم نیاز به شرکتهای معتمد مالیاتی جهت دریافت خدمات ، عدم نیاز ثبت چندین باره اطلاعات محصولات و کالاها، امکان اصلاح کردن و ارسال دوباره فاکتورهایی که دارای خطا هستند و …

بهترین نرم افزار سامانه مودیان نرم افزار سپیدار سیستم همکاران

نرم افزار واسط سامانه مودیان چرتکه

از طریق نرم افزار چرتکه بدون هیچگونه محدودیتی میتوانید به هر تعداد فاکتور که نیاز دارید به صورت مستقیم به سامانه مودیان ارسال نمایید. بعضی از امکانات دیگر این سامانه عبارتند از: ارسال سریع فاکتورها، استعلام کد اقتصادی، امکان اصلاح نمودن صورتحساب، چاپ فاکتورهای رسمی، درج نمودن شناسه مالیاتی در فاکتور و …

نرم افزار واسط سامانه مودیان هوفر

هوفر که نام یکی از بهترین نرم افزار سامانه مودیان است محصولی از پرنیان پردازش پارس است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید صورتحسابهای خودتان را در هر زمانی که تمایل دارید به سامانه مودیان ارسال نمایید. بعد از ارسال صورتحساب با اخذ استعلام از سامانه می توانید به مشاهده وضعیت فاکتورها و یا فاکتورهای برگشت از فروش که ثبت شده اند بپردازید. برخی دیگر از امکان نرم افزار مودیان هوفر امکان اضافه نمودن فاکتور به وسیله فایل اکسل ، عدم محدودیت در ارسال نمودن فاکتورها به سامانه مودیان ، امکان استعلام وضعیت فاکتور بدون نیاز به مراجعه به پنل سامانه مودیان و …

نرم افزار واسط سامانه مودیان پویا

نرم افزار واسط سامانه مودیان پویا در 2 نسخه وب و ویندوز طراحی شده است و کلیه مودیان قادرند به راحتی با این نرم افزار صورتحسابهای خود را به سامانه مودیان ارسال نمایند. برخی دیگر از امکانات سامانه مودیان پویا که یکی دیگر از بهترین نرم افزار سامانه مودیان است عبارتند از : ارسال اسناد صورتحساب از جمله اصلاحی، اصلی ، برگشت از فروش و ابطالی به سامانه مودیان مالیاتی ، امکان دریافت اطلاعات به وسیله اکسل ، آرشیو کلیه صورتحسابهای ارسالی به سامانه مودیان، چاپ کلیه الگوهای صورتحساب برطبق استانداردهای سامانه مودیان و …

بهترین نرم افزار سامانه مودیان پرداخت مالیات در سامانه مودیان

نرم افزار واسط سامانه مودیان سایان

شما با نرم افزار سایان میتوانید به سادگی فاکتورهای فروش را به سامانه مودیان ارسال نمایید. از ویژگی های بارز این نرم افزار ارسال صورتحسابها به صورت مستقیم ، ارسال خروجی های دریافتی از نرم افزار شرکتهای معتمد و … اشاره نمود. برخی دیگر از امکانات این نرم افزار عبارتند از : اصلاح نمودن صورتحسابهایی که دارای خطا هستند، ارسال سریع و آنلاین صورتحسابها به صورت مستقیم ، ارسال صورتحسابها به شرکتهای معتمد و …

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین نرم افزار سامانه مودیان آشنا شدیم. گروه فناوری تباتک ارائه دهنده راهکارهای جامع نرم افزاری و سخت افزاری حسابداری به کلیه فروشگاهها و شرکتهاست. نرم افزار سپیدار و دشت توسط این گروه به شرکتها ، ارگانها و فروشگاههای سراسر کشور ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تباتک تماس بگیرید.

گروه فناوری تباتک

گروه فناوری تباتک ارائه کننده راهکارهای جامع سخت افزاری و نرم افزارهای حسابداری به فروشگاهها و شرکتها می باشد. هم اکنون بیش از ده ها فروشگاه و شرکت از خدمات گروه تباتک استفاده می کنند. جهت استفاده از خدمات حسابداری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *