وب سرویس فروشگاه اینترنتی 

گروه فناوری تباتک ارائه دهنده خدمات فروش نرم افزار حسابداری و پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار 

افزونه API و ووکامرس - اتصال سایت شما به نرم افزار های دشت و سپیدار -

ساخت مشتری جدید ارسال شده از سمت سایت

مشاهده موجودی انبار 

ثبت خودکار فاکتورها – دریافت ها – پرداخت ها و غیره

اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس

    • اگر در کنار فروشگاه فیزیکی و حضوری، فروشگاه اینترنتی نیز دارید و یا یک خرده فروشی یا عمده‌فروشی آنلاین راه‌اندازی کرده‌اید؛ نیاز دارید که نرم‌افزار حسابداری خود را به فروشگاه متصل کنید. یکی از دغدغه‌های فروشگاه‌های آنلاین وردپرسی این است که بتوانند به راحتی فروشگاه را به نرم‌افزار حسابداری و مالی متصل کنند. در سپیدار سیستم مشتریان می‌توانند هر دو نرم‌افزار حسابداری دشت و سپیدار را به ای‌کامرس وصل کنند و از مزایای آن به طور کامل بهره‌مند شوند.

وب‌سرویس سپیدار سیستم برای کدام کسب‌وکارها است؟

اگر فروشگاه‌ اینترنتی بر پایه فروشگاه‌ساز ووکامرس دارید

اگر فروشگاه اینترنتی اختصاصی یا توسعه‌یافته دارید

اگر قصد ساخت فروشگاه اینترنتی جدید دارید

زیر سیستم‌‌های پیشنهادی

به‌روزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها

موجودی و قیمت کالاها در فروشگاه اینترنتی از نرم‌افزار خوانده می‌شود و همیشه به‌روز است. بنابراین، هیچ سفارشی به دلیل عدم موجودی کالا در فروشگاه اینترنتی لغو نخواهد شد.

به‌روزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها

موجودی و قیمت کالاها در فروشگاه اینترنتی از نرم‌افزار خوانده می‌شود و همیشه به‌روز است. بنابراین، هیچ سفارشی به دلیل عدم موجودی کالا در فروشگاه اینترنتی لغو نخواهد شد.

ثبت خودکار اطلاعات مشتریان جدید

اطلاعات مشتریان جدید به صورت خودکار پس از دریافت سفارشات در نرم‌افزار ثبت ‌می‌شود. پس نیازی نیست برای نگهداری اطلاعات و ارتباط با مشتریان هزینه زیاد اختصاص دهید.

تنظیم آسان اظهارنامه مالیاتی

در وب‌ سرویس حسابداری سپیدار سیستم به‌راحتی می‌توانید به سامانه مودیان متصل شوید و انواع صورت‌حساب خود را به سامانه ارسال کنید.

مدیریت متمرکز فرآیندهای مالی

اگر برای فروشگاه آنلاین خود چندین انبار دارید؛ با اتصال فروشگاه به وب‌ سرویس نرم‌افزار حسابداری می‌توانید تمامی آن‌هارا از یک نقطه خاص مدیریت کنید.

سوالات متداول پیش از خرید

پاسخگوی سوالات شما در همه مراحل تصمیم‌گیری و خرید نرم‌ افزار حسابداری شرکتی هستیم

نرم افزار دشت

شما باید بسته پخش و سفارش‌گیری سپیدار را خریداری کنید که شامل سیستم‌های حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، انبار بازرگانی، زیرسیستم فروش پیشرفته و سیستم سفارش‌گیری است. در صورت تمایل می‌توانید سیستم پخش سردوگرم را نیز به بسته محصول خود اضافه کنید. در ضمن موبایل سفارش‌گیری نیز مجزا است و شما باید آن را تهیه کنید.

فروشگاه آنلاین و 24 ساعته، یک مزیت و نیاز اساسی برای کسب‌وکارهای فیزیکی محسوب می‌شود. اگر تا الان نسبت به تهیه یک فروشگاه آنلاین اقدام نکردید، حتماً مشتریان زیادی را از دست داده‌اید و باید هرچه زودتر بستری را برای خرید مشتریان خود بدون محدودیت زمانی و مکانی فراهم کنید. در این بین اتصال نرم‌افزار حسابداری به سایت فروشگاهی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مشکلی که بیشتر مدیران مالی با آن روبه‌رو هستند، نحوه ارتباط نرم‌افزار با فروشگاه اینترنتی است. در واقع چک کردن تمامی فاکتورهای خریدوفروش و نداشتن مغایرت در سیستم کاری بسیاری طاقت‌فرسا بود. در ضمن کنترل کردن موجودی انبار و کنترل لحظه‌ای قیمت کالاهای موجود در فروشگاه آنلاین از دردسرهای دیگر فروشگاه‌های اینترنتی بود. اما امروزه با اتصال نرم‌افزارهای حسابداری به فروشگاه‌های اینترنتی تمامی عملیات حسابداری به‌سادگی و با کمترین درصد خطا در حال انجام است. در سیستم ارتباط نرم‌افزار حسابداری به سایت فروشگاه آنلاین، امکان اتصال تمامی سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) به نرم‌‌افزار حسابداری و یا نرم‌افزار انبارداری فراهم شده است.

خیر، شرکت‌هایی زیر نظر شرکت سپیدار سیستم اقدام به توسعه افزونه اتصال فروشگاه اینترنتی ووکامرس وردپرس به نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار و نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت کرده‌اند.

افزونه جهت اتصال فروشگاه اینترنتی ووکامرس وردپرس به نرم‌افزار حسابداری شرکتی سپیدار و نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت است و ماهیت انجام عملیات حسابداری را ندارد.